רשלנות רפואית באבחון וטיפול בתסמונת אשרמן

אם היכולת שלך להרות נפגעה או נגרם לך נזק חמור כתוצאה מרשלנות רפואית
באבחון וטיפול בתסמונת אשרמן או איכות חייך נפגעה בצורה משמעותית
חייגי 072-3902685 או השאירי פרטים בטופס להתייעצות.

אם היכולת שלך להרות נפגעה או נגרם לך נזק חמור כתוצאה מרשלנות רפואית באבחון וטיפול בתסמונת אשרמן או איכות חייך נפגעה בצורה משמעותית חייגי 072-3902685 או השאירי פרטים בטופס להתייעצות.​

    תסמונת אשרמן מאופיינת בפגיעה ברירית הרחם, על פי רב מדובר בהיווצרותן של הידבקויות, בדרגות שונות, כאשר במקרים החמורים משמעות הפגיעה היא אי יכולתה של אשה להרות. נשים רבות סובלות מהתסמונת על רקע היוותרות שאריות שלייה ברחמן לאחר הלידה או ביצוע בלתי נאות של הליך גרידה שבועות ספורים אחרי לידה או אחרי הפלה.

    תופעת העקרות נגרמת במרבית המקרים על רקע צלקות תוך-רחמיות שאינן מאפשרות את השתרשות העובר או בגלל חסימות בין פתחי החצוצרות לחלל הרחם.

    מלבד עקרות משנית מלאה, קיימים בקרב הנשים הלוקות בתסמונת נזקים שמתבטאים בסיכון מוגבר ללידות מוקדמות ולהפלות, כמו גם להיווצרותם של מומים עובריים.

    נשים רבות סובלות מהתסמונת על רקע היוותרות שאריות שלייה ברחמן לאחר הלידה או ביצוע בלתי נאות של הליך גרידה שבועות ספורים אחרי לידה או אחרי הפלה, תקופות בהן רמות ההורמון הנשי אסטרוגן נמוכות במיוחד, מה שהופך את רירית הרחם לפגיעה מתמיד.

    סוגי הרשלנות הרפואית הנפוצים בהקשר של תסמונת אשרמן:

    1. רשלנות רפואית, תסמונת אשרמן ואי הסכמה מדעת להליך גרידה: אי מסירת מידע מלא אודות הסיכונים ותופעות הלוואי הכרוכים בביצוע גרידה, שגוררת את ביצועו של ההליך ללא קבלת הסכמה מדעת של האישה, אשר סובלת בעקבותיו מנזקים צמיתים ואף מעקרות.

    2. רשלנות רפואית, תסמונת אשרמן בביצוע גרידה: ביצוע רשלני גרידה שגורר נזקים צמיתים לרירית הרחם ואף עקרות, במקרים בהם ניתן היה, על פי אמות מידה רפואיות סבירות, לבחור בהליכים רפואיים שמרניים יותר ו/או בדרכי טיפול שמאפשרות בקרה טובה יותר, כדוגמת היסטרוסקופיה.

    3. תסמונת אשרמן, איחור באבחנה ורשלנות רפואית במעקב לאחר ביצוע גרידה: ביצוע רשלני של המעקב הרפואי כנדרש לאחר ביצוע הליך הגרידה, אשר גורר איחור באבחונה של התסמונת, ובעקבותיו נגרמים לאישה נזקים צמיתים ואף עקרות.

    4. תסמונת אשרמן ורשלנות רפואית בלידה: רשלנות רפואית בלידה, אי הקפדה על בדיקת שלמות השלייה לאחר הלידה, ביצוע רשלני של בדיקת חלל הרחם של אישה לאחר לידה במקרים של חשד להיוותרות שאריות ו/או אי מתן טיפול תרופתי ו/או כירורגי, לפליטתן או להוצאתן של שאריות השיליה.

    התייעץ עם עורכי הדין שלנו

    אנו מזמינים אותך להתייעץ עם צוות עורכי הדין שלנו על המקרה שלך

      רשלנויות נפוצות בלידה

      רשלנות רפואית בלידה עלולה לקטוע חיים עוד לפני שהתחילו, או להפוך אותם לחיים של סבל, כאב והתמודדות בלתי פוסקת.אם אתם חושבים שנפגעתם מרשלנות במהלך הלידה  - נכון לכם לבדוק זאת משפטית!אנחנו יודעים מהי רשלנות רפואית בלידה ואיך להפוך את המקרה שלכם לתביעה ראויה ומנצחת.ממקום של אכפתיות עמוקה טיפלנו במאות תביעות כאלו, ואת הידע העצום שלנו ניישם לטובתכם!