רשלנות רפואית בניתוח פלסטי

אם נגרמו לך נזקים חמורים ובלתי הפיכים כתוצאה מהתנהלות
רשלנית בניתוח פלסטי ואיכות חייך נפגעה משמעותית
חייג 072-3902685 או השאר פרטים בטופס להתייעצות.

אם נגרמו לך נזקים חמורים ובלתי הפיכים כתוצאה מהתנהלות רשלנית בניתוח פלסטי ואיכות חייך נפגעה
משמעותית חייג 072-3902685 או השאר פרטים בטופס להתייעצות.

    ניתוח פלסטי היא הליך כירורגי לכל דבר וביצוע או מעקב רשלני לאחר ניתוח פלסטי עשוי לגרום לתוצאות אסתטיות שאינן משביעות רצון ואף לגרום לנזקים פיזיים משמעותיים.

    ניתוח פלסטי הנו הליך כירורגי שמטרתו לשנות גודל או מראה של איברים בגוף, לעיתים אפילו הסרה מוחלטת של איברים.

    הניתוח הפלסטי יכול להיעשות ללא צורך רפואי, שאז מדובר בניתוח אלקטיבי המתבצע מסיבות אסתטיות ולעיתים ניתוח פלסטי הינו מחויב המציאות ונעשה מסיבות רפואיות (לדוגמא שחזור שד, לאחר כריתה בעקבות סרטן, שחזורים בעקבות כוויות ועוד).

    ישנם סוגים רבים של ניתוחים פלסטיים, בין היתר, בחזה (הגדלה, הקטנה או הרמת חזה), באזור הפנים (ניתוח אף, מתיחת פנים, הרמת עפעפיים ועוד), באזורי צבירת שומנים (שאיבות שומן) ובשיער הקרקפת (השתלת שיער).

    סוגי הרשלנות הרפואית הנפוצים בהקשר של ניתוחים פלסטיים

    1. רשלנות רפואית בניתוח פלסטי ואי הסכמה מדעת : רשלנות רפואית המתבטאת באי מתן מידע מלא אודות הסיכונים ותופעות הלוואי הכרוכים בהליך הכירורגי המוצע, לצד אפשרויות טיפול חלופיות, והיעדר הסכמה מדעת של המנותח.
    2. רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים: יישום ההליך על ידי רופא שאינו מומחה לכך: ניתוח פלסטי שמבוצע על ידי רופא שאינו מוסמך ומומחה לתחום זה, וגורר תוצאות שאינן משביעות רצון במקרה הטוב, או אפילו נזקים פיזיים משמעותיים.
    3. רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים: רשלנות בלקחית אנמנזה רפואית ו/או ביצוע רשלני של שלב הבדיקות המקדימות לניתוח ו/או היעדר סקירה של היסטוריה רפואית רלבנטית, שגוררת ביצוע של ניתוח פלסטי במצבים בהם קיימת מניעה לעשות כן, על פי אמות מידה רפואיות סבירות, תוך גרימת נזקים למנותח.
    4. רשלנות רפואית במהלך ניתוח פלסטי: רופא שמתרשל או מפר את חובת הזהירות המוטלת עליו, בעת ביצוע ניתוח פלסטי, או במסגרת העבודה המשותפת עם הצוות הרפואי, לרבות הרופא המרדים, באופן שגורר תוצאות כושלות ו/או נזקים למנותח.
    5. רשלנות רפואית במעקב שלאחר ביצוע ניתוח פלסטי: רופא שמתרשל ומפר את חובתו לבצע מעקב רפואי אחר המנותח בתום ההליך הכירורגי, ו/או אינו מוסר את מלוא ההנחיות הדרושות לגבי שלב ההחלמה מהניתוח ו/או אינו מזהה התחלה של זיהום או נמק, המחייבים התייחסות וטיפול מיידים.

    צלמית דוגמאות לתביעות שהגשנו בנושא דוגמאות לתביעות שהגשנו בנושא

    רשלנות בניתוח להגדלת חזה גרם לנזק אסתטי בלתי הפיך

    משרדנו הגיש תביעה שעניינה ברשלנות רפואית בניתוח פלסטי להגדלת חזה, אשר גרם לתובעת נזק אסתטי חמור ובלתי הפיך.
    בכתב התביעה נטען כי התובעת נותחה ע"י רופא שאינו מומחה בתחום הכירורגיה הפלסטית, אשר ביצע את הניתוח תוך חריגה קיצונית מסטנדרט הזהירות הנדרש. זאת ועוד, התובעת פגשה לראשונה את המנתח דקות ספורות בלבד לפני שהניתוח החל ולאחר שהתמורה בגינו שולמה. זמן קצר לאחר הניתוח, נפתחו התפרים והשתלים נחשפו. התובעת עברה מסכת של ניתוחים חוזרים בהם הוצאו השתלים והוחזרו מספר פעמים.
    כיום, חרף ניתוח מתקן אותו עברה התובעת, היא נותרה עם שדיים מצולקים ומעוותים, אשר גורמים לפגיעה קשה בנשיותה ועם נכות נפשית משמעותית, תוצאת האירועים שעברה.

    רשלנות בביצוע ניתוח שאיבת שומן

    משרדנו מנהל תובענה שעניינה רשלנות בביצוע ניתוח פלסטי המסת שומן ושאיבה במכשיר מיוחד, אשר בוצע ע"י רופאה שאיננה מומחית בכירורגיה פלסטית, ואשר הותיר את התובעת עם נזקים אסתטיים חמורים ביותר בשתי ירכיה.
    בכתב התביעה נטען כי לתובעת נאמר ע"י המנתחת כי ניתוח שאיבת שומן מסוג זה שעברה הינו פרוצדורה בטוחה ביותר וכי התהליך הינו פשוט ביותר, ללא כל סיכון או סיבוך.

    עוד נטען בכתב התביעה כי  התובעת, אשר ביקשה לשפר את מראה גופה, נותרה, גם לאחר ניתוח מתקן נוסף שבוצע ע"י הרופאה הנתבעת, עם עיוותים קשים ביותר בשתי ירכיה.

    התייעץ עם עורכי הדין שלנו

    אנו מזמינים אותך להתייעץ עם צוות עורכי הדין שלנו על המקרה שלך

      רשלנויות נפוצות בניתוח

      במהלך השנים הגיש משרדנו תביעות רבות בכל קשת הסוגיות שמתעוררות בכל הנוגע לרשלנות בניתוח (או בהשגחה שלאחר הניתוח) בכל תחומי הרפואה לרבות בפרוצדורות הכירורגיות החדשניות ביותר.