פרשת התרופות הכימותרפיות פגות התוקף בביה״ח רמב״ם

 

עדכון: פנו אלינו כבר מספר משפחות, ואנו מרכזים כעת פניות בנושא זה ושוקלים כיווני פעולה משפטיים.

פרשת התרופות הכימותרפיות אשר ניתנו לחולי סרטן בביה"ח רמב"ם לאחר שפג תוקפן צריכה להדיר שינה מעיניו של כל רופא המטפל בחולים אונקולוגיים, ועוד יותר מכך – לטלטל כל מטופל אשר נזקק בתקופה הרלוונטית לטיפול אונקולוגי בביה"ח או את קרוביהם של אלה.
אם אתה או היקרים לך נפגעתם להערכתם מפרשה זו, והנכם מעוניינים לבדוק זאת מנקודת מבט משפטית, נשמח לעזור.
חייגו 072-3902685 או השאירו פרטים בטופס להתייעצות ראשונית ללא תשלום:

פרשת התרופות הכימותרפיות אשר ניתנו לחולי סרטן בביה"ח רמב"ם לאחר שפג תוקפן צריכה להדיר שינה מעיניו של כל רופא המטפל בחולים אונקולוגיים, ועוד יותר מכך – לטלטל כל מטופל אשר נזקק בתקופה הרלוונטית לטיפול אונקולוגי בביה"ח או את קרוביהם של אלה.
אם אתה או היקרים לך נפגעתם להערכתם מפרשה זו, והנכם מעוניינים לבדוק זאת מנקודת מבט משפטית, נשמח לעזור. אנו מרכזים כעת פניות בנושא זה ושוקלים כיווני פעולה משפטיים. חייגו 072-3902685 או השאירו פרטים בטופס להתייעצות ראשונית ללא תשלום:

    ככל שנכונה הידיעה לפיה חולים קשים, לרבות ילדים, אשר נזקקו לטיפול כימותרפי מציל חיים טופלו בתרופות משוללות תוקף, או כאלה שהורכבו שלא לפי הנהלים – הרי שהיא לא פחות ממחרידה.

    ראוי כי משרד הבריאות יחקור פרשה זו ללא דיחוי, במהירות וביסודיות המירביים, ויפרסם את ממצאיו העובדתיים ומסקנותיו הערכיות לידיעת הציבור הרחב.

    על פי הנמסר – מצב הדברים החמור היה בידיעת גורמים אשר, לכאורה, יכלו למנוע אותו. יתרה מכך, על פי הנמסר, זויפו בכוונה תאריכיהן של תרופות ומספרי אצוות אשר הועברו לצוותים הרפואיים. ככל שכך הם פני הדברים, הרי שלהתנהלות זו חייבות להיות תוצאות משפטיות אותן יש לברר – הן במישור האזרחי, הן במישור המשמעתי ויתכן כי אף במישור הפלילי.

    למותר לציין כי כל חולה לגביו קיים חשש כי טופל בתרופות שפג תוקפן, או כאלה שהורכבו שלא בהתאם לנהלים הראויים, זכאי לקבל מביה"ח את המידע המלא הנוגע לטיפול שניתן לו, עד לאחרון הפרטים הרלוונטיים.

    כל מטופל כזה, ושאריהם של אלה אשר, למרבה הצער, לא שרדו את המחלה תחת "הטיפול" שקיבלו, זכאי לבדוק האם הטיפול שניתן לו בתרופות פגות תוקף או בלתי ראויות, גרע מסיכויי החלמתו ו/או החמיר את תחלואתו ו/או את הטיפול לו נזקק, וככל שאכן כך – ניתן לתבוע מביה"ח, במסגרת תביעה אזרחית, פיצויים כספיים בגין מכלול הנזקים שנגרמו.

    אנו, שמייצגים נפגעי רשלנות רפואית כבר למעלה משלושים שנה, כבר ראינו הכל. אך דומה כי פרשה זו, המתפרסמת עתה, מתעלה לרמת המקרים החמורים ביותר בהם טיפלנו.

    התייעץ עם עורכי הדין שלנו

    אנו מזמינים אותך להתייעץ עם צוות עורכי הדין שלנו על המקרה שלך

      רשלנויות נפוצות באבחון וטיפול בסרטן

      אבחון מוקדם של מחלת הסרטן עשוי להיות מה שיבדיל בין החלמה למוות והשפעתו על סיכויי ההישרדות עצומה. רשלנויות רפואיות נפוצות בנושא של אבחון וטיפול במחלת הסרטן נוגעות לרוב לאבחון שגוי של מצב המטופל ופענוח שגוי של בדיקות, וכן להפניה לטיפול שאינו מתאים או נחוץ.