רשלנות רפואית בלידת פג וטיפול במחלקת פגים

אם נגרם לך או לתינוקך נזק חמור או בלתי הפיך או שאיכות חייכם נפגעה
בצורה משמעותית כתוצאה מרלשנות רפואית בלידה של פג או עקב טיפול
רשלני במחלקת פגים,חייגי 072-3902685 או השאירי פרטים בטופס להתייעצות.

אם נגרם לך או לתינוקך נזק חמור או בלתי הפיך או שאיכות חייכם נפגעה בצורה משמעותית כתוצאה מרלשנות רפואית בלידה של פג או עקב טיפול רשלני במחלקת פגים, חייגי 072-3902685 או השאירי פרטים בטופס להתייעצות.

    פגות, ככל שהיא קיצונית יותר, מהווה גורם סיכון למחלות זיהומיות שונות על רקע חוסר בשלות של מערכת החיסון, וכן להתפתחותן של דימומים על רקע אי פריכותם של כלי הדם, בעיות נשימה, פיגור שכלי, שיתוק מוחין, ופגיעה בחושים.

    פג הינו תינוק שנולד לפני השבוע ה-37 להיריון או שמשקלו בעת הלידה פחות מ-2.5 קילוגרמים.

    בין הגורמים הידועים לפגות ניתן למנות היריון מרובה עוברים, זיהומים, רעלת היריון, אי ספיקת השילייה, בעיות נרקוטיות של האם, מחלה אפילפטית של האישה ההרה.

    הטיפול בפג מתבצע במחלקת פגים, הפועלת כמחלקת טיפול נמרץ ליילודים, באמצעות אינקובטור, בהנשמה ועל ידי מתן תרופות ומזון בגישה תוך-וורידית.

    במקרים בהם קיים חשד ללידה מוקדמת וגיל ההיריון עבר את רף ה-25 שבועות, על הרופא המטפל להנחות את האם לגבי שמירת היריון, תוף פירוט כללי ההתנהגות המומלצים על מנת לעכב את מועד הלידה ובמקרים של חשד ממשי ללידה קרובה יש ליתן לאם צלסטון, סטרואיד לזירוז התפתחות ריאות העובר.

    סוגי הרשלנות הרפואית הנפוצים בהקשר של פגים:

    1. רשלנות רפואית במעקב ההיריון ואי מתן הנחיות לשמירת היריון: מעקב היריון רשלני, אי הפניה לבדיקות מתאימות והתעלמות מתסמינים מחשידים ללידה מוקדמת, אי מתן הנחיות לשמירת היריון, שבעקבותיהם נגרמת לידה מוקדמת, תוך נזקים רפואיים לאם וליילוד.
    2. רשלנות רפואית באי מתן צלסטון: הימנעות ממתן תרופה להאצת התפתחות ריאות העובר, למרות סימנים מחשידים ללידה מוקדמת.
    3. רשלנות רפואית וטיפול רפואי בפג לאחר הלידה: רשלנות רפואית במהלך הטיפול הרפואי הניתן לפג לאחר לידתו במחלקת פגים.

    התייעץ עם עורכי הדין שלנו

    אנו מזמינים אותך להתייעץ עם צוות עורכי הדין שלנו על המקרה שלך

      רשלנויות נפוצות בהריון

      ייתכן וההתרשלות ארעה כשהרופא לא שם לב לסימני אזהרה או לא ביצע לך בדיקות שהיה עליך לעבור. טיפלנו במאות תביעות כאלו, ואנחנו מכירים מקרוב את הבלבול והקושי שחווים הורים לאחר הריון שנוהל באופן כושל. אנחנו יודעים לבדוק כיצד נוהל הריונך, לזהות האם התרשלו כלפיך ולהגיש תביעה ראויה עם פיצוי מקסימלי עבורך.